dinsdag 31 mei 2011

Outdoor ????? !!!!!!!

Omdat wij toch wel een wat afwijkende manier van outdoor en alles daar omheen hebben dan de meeste mensen start ik dit blog. Onze hobby's zijn outdoor cooking met een Dutch Oven, off road rijden met onze landrover, en dat natuurlijk in combinatie met kamperen.

Ik zal proberen om onze belevenissen bij te houden in dit blog....

Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten