Afgelopen pinksterweekend zijn we in Frankrijk geweest in de Franse Ardennen. We hebben terrein gereden in Hombourg-Budangeor. Daar had de landroverclub zijn kamp opgezet.
Wij zijn zelf als een stel verwende nesten op een aangeharkte camping in de buurt gaan staan met gewoon sanitair. Nadat we op zaterdag al glijdend in de klei niet eens het offroadterrein bereikt hebben waren we nog gelukkiger met onze keuze.
Op zondag ging het een stuk beter. We hebben heerlijk gereden en zijn voor het eerst gestrand in een dikke laag zuigende modder. We konden de deuren niet eens openkrijgen en hebben ons laten redden door Jurriaan en Raymond.... Vreemde hobby toch... ;) De jongens thuis begrijpen er nog steeds niet veel van maaaaaaaaaar hebben nu eindelijk besloten toch een keer mee te gaan.
De tent beviel goed en de slaapzak nog beter !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KLik hier voor de foto's
Geen opmerkingen:
Een reactie posten